Hos oss kan du hålla konferens, kick off, after work eller anordna andra typer av fester och tillställningar. Vår festlokal har allt som behövs för ditt event!
Dessutom har vi tillgång till parkeringsplatser.
Gång promenad till stan.

150 sittande gäster 
Bord, stolar, tallrikar, bestick, kaffekoppar, olika glas ingår i lokalhyran
Välutrustat kök

Prioritera sms kommunikation. 
Skicka sms för intresseanmälan med namn, datum och vad ni ska ha så 
hör vi av oss.
Kontakt: Marija Juric 0760 36 13 16
Besök oss på Mejerigatan 1 C.

Bokning/avbokning och nyckelutlämning

Du som hyr av oss måste ha fyllt 25 år vid bokningstillfället och vara närvarande vid      hyrestillfället.
Du får inte överlåta bokningen till annan person.
När du kvitterar ut nycklarna visar du legitimation och betalar hyran.
Avbokning ska ske senast 2 veckor innan hyrestidens början, i annat fall har vi rätt att          fakturera dig hela eller delar av hyresbeloppet.